ترنــــم اندیشـــــه

مبانی زبان فارسی.دانشگاه فرهنگیان .پردیس شهید باهنر کرمان

ترنــــم اندیشـــــه

مبانی زبان فارسی.دانشگاه فرهنگیان .پردیس شهید باهنر کرمان

مشخصات بلاگ
ترنــــم اندیشـــــه

این وبلاگ در جهت آشنایی شما با مبانی زبان فارسی و انجام کاری گروهی با راهنمایی های جناب آقای علی پور میرزایی طراحی شده است.
نویسندگان:
زهرا سعیدی
سحر صفوی
مهرنوش سلمانی

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۱۷ ارديبهشت ۹۴، ۰۰:۳۲ - زهرا
    عالییی

اهداف رونویسی...

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۰ ب.ظ

 

بازی ابزار مهمی برای یادگیر نوشتن است.

و بدین ترتیب نوشتن پیچیده‌ترین و سخت‌ترین مهارت زبان‌آموزی است و این پیچیدگی‌ به دلیل انواع متفاوت آن است و هم به دلیل وجود جنبه‌های گوناگون.

یکی از انواع نوشتن همان رونویسی است که دانش‌آموز از روی یک نوشته دیگر تقلید می‌کند گرچه تاحدودی در پایه اول می‌تواند موثر باشد اما در پایه‌های بالاتر باید این روش کنار گذاشته شود زیرا در غیر این صورت باعث تقلید کور کورانه می‌شود و همین که این طریقه نوشتن او را بدون ابتکار بار می‌آورد و قدرت تفکر و استقلال را از او گرفته دقت و انگیزه را کم می‌کند و ایجاد بدخطی و غلط نویسی می‌شود.

و یکی از راهکار هایی است برای بهبود املای دانش اموز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی